biuro

Outsourcing, czyli przyszłość biznesu?

Ludzie interesujący się nowoczesnym biznesem zapewne słyszeli kiedyś takie określenie jak outsourcing. Polega on na wydzieleniu niektórych zadań przedsiębiorstwa i powierzeniu go do wykonania innej firmie.

Outsourcing dzięki powiązaniu z wirtualnym adresem zdaje się być przyszłościowym pomysłem na biznes

biuroPojęcie to pierwszy raz zostało użyte w 1923 roku, kiedy to Henry Ford powiedział „Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili i powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej niż my ” Ciężko jest się nie zgodzić z tymi słowami. Pojęcie outsourcingu zostało rozpowszechnione w latach 70′ ubiegłego roku. Pierwotnie outsourcing miał być stosowany w przemyśle motoryzacyjnym, gdzie niektóre z prefabrykatów miały być konstruowane w innych krajach, gdzie koszty produkcji będą zdecydowanie niższe niż w kraju macierzystym skąd pochodzi firma. Industrializacja nie jest jednak już wiodącą częścią gospodarek krajów najbardziej rozwiniętych i produkcja została niemalże w pełni przeniesiona do krajów uboższych. Outscoursing przeszedł jednak na rynek usługowy. To teraz usługi są dominującą częścią rynku i niektóre wielkie firmy zlecają inne zadania firmom mniejszym lub po prostu stają się one filiami większych korporacji. Jakie są obecnie trendy w outsoucingu na rynku usługowym? Największą nowością zdecydowanie jest wynajem wirtualnego biura, co jest coraz bardziej popularne w Warszawie. Co oferują takie wirtualne biura? Przede wszystkim zarządzanie korespondencją, wynajem wirtualny adres warszawa oraz wynajem adresu korespondencyjnego. Dzięki temu przedsiębiorcy mają szansę uzyskania prestiżowego adresu nie znajdując się tam w sposób fizyczny. Firma jest zarejestrowana na adres w Warszawie, a wszelkie działania firmy prowadzone są w zupełnie innym mieście gdzie znajduje się faktyczna siedziba firmy. Co takie działanie ma na celu? Przede wszystkim to, że dzięki uzyskaniu takiego adresu w centrum Warszawy umożliwia znaczną promocje i większe uznanie u ewentualnych przyszłych partnerów biznesowych.Umożliwia również znaczne obniżenie kosztów.

W cenie wynajmu uzyskujemy dostęp do usług księgowych, informatycznych czy prawniczych, dzięki czemu możemy zaoszczędzić niż zatrudniać każdego pracownika na umowę o pracę. Zamiast tego możemy korzystać z ich usług tylko wtedy, gdy jest to potrzebne.